Wir wissen jetzt, dass fast alles rund um Corona erfunden ist. Aber es ist erschreckend, wie Männer und Frauen an Konferenztischen saßen, die mit unseren Steuergeldern bezahlt wurden, ohne einen Finger über das Leid zu rühren, das sich vor ihren Augen abspielte. Kann man mit einem Stift nicht beschreiben. @Leon1969 macht es trotzdem, auf X. Immer wieder bringt er die dunkle Wahrheit ans Licht. Lesen Sie unten die Zusammenfassung einiger Minuten, einen Bericht darüber, wie sich die Hüter unserer Gesundheit um uns kümmern. Oder besser gesagt, für unser System. Oder noch besser: für ihr System.
(Link zum Tweet unten)
Nachdem ich am Wochenende ein Dokument gesehen hatte, in dem die Organisationsstruktur rund um das Programm näher erläutert wurde (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3755967-1060180-pdo/document/VWS-WOO-08b-1370981…) habe ich speziell nach einer bestimmten Komponente gesucht: der WP7-Arbeitsgruppe Monitoring & Evaluation. Langer Beitrag. Wichtig. Vertrau mir. Wirklich lang.
Auf 18. Dezember 2020 Ich finde einen ersten Bericht über ein Treffen (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3395155-1032354-PDO/document/VWS-WOO-08-990906…). Bei diesem Treffen untergräbt ein einfacher Kommentar die niederländische Strategie eines zentralen Registers. "In Engeland is men gewoon begonnen, zonder centraal IT-systeem." ist der Kommentar.
Dies steht in krassem Gegensatz zu früheren Kommentaren aus dem Jahr 2020, bei denen laut Lareb (d. h. Agnes Kant) dieses zentrale Register als gilt unvermeidlich und unsere einzige Hoffnung wurde befördert. Und der Minister (d. h. Hugo de Jonge) im September 2020 als "de enige keuze" vorgestellt wurde (vgl https://x.com/Leon1969/status/1829396617289429382…). In England haben sie also gerade erst angefangen. Sie hatten dort tatsächlich die Wahl.
In dem Bericht heißt es, dass unzuverlässige Daten Auswirkungen haben zur Berechnung der Impfstoffwirksamkeit. Wie gehen wir damit um? ist die Frage. Kollegen vom EPI (über EPI siehe https://x.com/Leon1969/status/1839211449211629943…) würde sich gerne zu diesem Thema einbringen, heißt es in dem Kommentar.
Wir waren oben 18. Dezember immer noch positiv über das Zentralregister, einen Monat später, op 14. Januar 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3477674-1040721-pdo/document/VWS-WOO-08-1043200…), hat die Begeisterung bereits etwas nachgelassen. "Nog geen cijfers in CIMS kunnen downloaden" ist die Beobachtung, "Het zit op allerlei aspecten vast, zoals juridisch en technisch. De vele systemen die worden gebruikt door verpleeghuizen en huisartsen kann nicht mit CIMS verknüpft werden. Das hat direkte Konsequenzen für die Interpretation voor de aantallen allergische reacties."
Aufgrund der unzureichenden Informationsversorgung war die öffentliche Gesundheit gefährdet, habe ich gelesen. Im Januar 2021 War das klar und wurde es besprochen?.
Die Alternative bestand natürlich darin, die Zahlen zu erraten, was schade war 12. Januar 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3477674-1040721-pdo/document/VWS-WOO-08-1094260…) wurde bereits von einem Mitglied der Arbeitsgruppe erwähnt "Omdat we nog geen input uit registratiesystemen hebben wir versuchen es die Impfquote pro Zielgruppe vorerst schätzen obv die geschätzte Größe van de verschillende doelgroepen."
Und während der Umfrage wurde eine weitere auffällige Frage aufgeworfen: "Pfizer zou ook transmissie voorkomen" ist der Kommentar. Sehr auffällig, denn zwei Tage zuvor (vgl https://x.com/Leon1969/status/1837469279165321450…) wurde bereits von den wissenschaftlichen Beratern der EU zur Kenntnis genommen "No data at present on whether the vaccine prevents transmission."
Ohnehin. Der Zug fuhr und wir mussten weiterfahren.
Auf 20. Januar 2021 ein neues Treffen (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3477674-1040721-pdo/document/VWS-WOO-08-1042628…). Es wird darauf hingewiesen, dass die "registratiedata vaccinatie bewoners instellingen nog geen route naar ons toe hebben op korte termijn." Und die Frage von vor einer Woche zu Pfizer ist beantwortet "Nu nog onbekend of vaccinatie beschermt tegen transmissie."
Am nächsten Tag treffen wir uns wieder. Und dieser Bericht von 21. Januar 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3477674-1040721-pdo/document/VWS-WOO-08-1043086…), beginnt mit einer markanten Bemerkung "Sterfgevallen in een verzorgingshuis Im Vergleich zu Zahlen aus anderen Ländern ist dies keine besonders hohe Sterblichkeitsrate onder deze zeer kwetsbare bewoners."
Bemerkenswert, weil am Vortag Es wurde festgestellt, dass die Registrierungsdaten dieser Institutionen nicht verfügbar waren. Seltsame Polizeikappe, basierend auf welchen Daten wurde dieser Kommentar gepostet? Es wird auch darauf hingewiesen, dass jeder mit Fragen überschwemmt wird dass die Arbeitsbelastung enorm ist und Dinge unerledigt bleiben.
Eine Woche später, op 28. Januar 2021, ein neuer Bericht (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3478791-1040904-pdo/document/VWS-WOO-08-1115051…).
CIMS wird separat und zuerst benannt: "Downloaden van cijfers uit andere systemen is nog steeds niet mogelijk. De op één na beste optie lijkt een schatting maken o.b.v. de uitgereden vaccins (naar GGD en elders en die laatste dan weer uitsplitsen). VWS zet druk achter keiharde cijfers ophalen ivm het VWS Corona-dashboard. Wie wichtig es ist, die Daten abzurufen, ist für jeden offensichtlich." Ach ja, und gestern ist eine Frau über 85 nach der Impfung gestorben.
Weiter zu 3. Februar 2021. In diesem Bericht (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3478791-1040904-pdo/document/VWS-WOO-08-1115057…) Es wird über eine bessere Überwachung allergischer Reaktionen gesprochen (siehe oben den Kommentar vom 14. Januar ...) Berichte werden erstellt dass in Pflegeheimen mit Todesfällen zu rechnen ist, dass Jugendliche nach der 2. Impfung mehr Nebenwirkungen zeigen und dass auch Menschen darunter leiden, die nach einer Covid-Infektion ihre erste Impfung erhalten mehr Nebenwirkungen. Es gibt Daten zu 57.000 Personen im CIMS, aber es gibt... viele Fehlermeldungen zu den Terminen. Zu diesem Zeitpunkt waren bereits mindestens 343.881 Impfungen durchgeführt worden.
Eine Woche später, op 10. Februar 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3478791-1040904-pdo/document/VWS-WOO-08-1114984…), besuchte Willem-Alexander die @RIVM, Überraschung, Überraschung! Die Zahlen sind noch nicht automatisch verfügbar. Und die unterschiedlichen Impfstoffe machen die manuelle Sammlung immer schwieriger. Aber ja, wir müssen etwas tun, also steht es aufgeschrieben "For monitoring, we rely on the numbers we receive." Keine Zahlen, keine Überwachung.
Auch Vorfälle, also Tote usw., werden thematisiert. 1 Person starb nach einem epileptischen Anfall. 15 Menschen hatten einen solchen Angriff. In dieser Woche (am 8. Februar) hatte der Lareb 15 Todesfälle veröffentlicht. Aber in der Arbeitsgruppe wussten sie, dass das in diesem Moment der Fall war 26 Todesfälle waren bereits gemeldet worden. Lareb meldete daher niedrigere Zahlen als intern kommuniziert. Und es wird bemerkt, dass es so ist Von den Institutionen lagen nur sehr wenige Meldungen über Nebenwirkungen vor in der gefährdeten älteren Gruppe. Haben die Institutionen bewusst den Mund gehalten? Es scheint auf jeden Fall so.
Einen Tag später, 11. Februar 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3478791-1040904-pdo/document/VWS-WOO-08-1114593…) ein weiteres Treffen. Über die südafrikanische Variante des Virus: Die Wirksamkeit des Impfstoffs beträgt nur 22 %. Das ist schlecht für die Motivation der Menschen, sich impfen zu lassen (Abbildung 1)! Und die zentrale Registrierung steht den Leuten positiver gegenüber, weil sie etwas besser läuft.

Am 18. Februar 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3478791-1040904-pdo/document/VWS-WOO-08-1114582…) wird berichtet, dass die Schätzungen von EPI viel höher sind als die Daten von CIMS. Es wird eine Differenz von 130.000 angegeben. Und es geht auch um den Schutz vor einer Übertragung. "Over het algemeen kan worden gesteld dat we nog te weinig weten over transmissie. Bekend is wel dat het vaccin effect krijgt na 10 dagen. Dus mogen we concluderen, dat we te laat zijn geweest met vaccineren als er een uitbraak is."
Mir ist nicht klar, welche logischen Schritte der betroffene Beamte hier beschreitet. Es ist nicht klar, ob der Impfstoff gegen die Übertragung wirkt. Wenn es also zu einem Ausbruch kommt, werden wir mit der Impfung zu spät kommen. Hä? Wie funktioniert diese Wendung?
Die Menschen erhielten viele Fragen zu Fruchtbarkeitsängsten, über die immer noch berichtet wurde. "Wie kan worden geraadpleegd voor het weerleggen van desinformatie?" ist die Antwort des Beamten. Über die Folgen der Impfung auf die Fruchtbarkeit war damals natürlich noch nichts bekannt. Dennoch wurden solche Fragen weiterhin als Desinformation abgestempelt.
In den WOO-Dokumenten fehlen Berichte aller Art. Das ist super unpraktisch. Der folgende Bericht stammt von 11. März 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3661708-1052463-pdo/document/VWS-WOO-08-1227888…). In diesem Bericht Die Antwort des Gesundheitsrats bezüglich der Impfung von Kindern wurde nicht veröffentlicht (siehe Abbildung 2). Weil es so ist internationale Auswirkungen. Hmmm.
Die Leute sind sich über CIMS im Klaren. "CIMS is selektiv unvollständig; f.i. the data of residents in long term care homes. Other issue: % of the people who give consent by GGD is dropping below 95%." Die Informationen über gefährdete ältere Menschen waren nicht vorhanden und kamen nicht. Darüber hinaus lagen wir unter 95 % (sehen https://x.com/Leon1969/status/1829457755482038370/photo/1…). Und die Institutionen haben bei Lareb keine schwerwiegenden Nebenwirkungen registriert (siehe oben).
Und auf die Frage nach der Impfquote in diesen Pflegeeinrichtungen war klar: "A discussed with B as Wir haben keine verlässlichen Daten in CIMS, es ist eine vernünftige Antwort, darauf zu antworten Es ist nicht möglich, einen sehr guten Grenzwert für Impfdaten anzugeben."
Juhu! Impfstoffsicherheit jemand? Irgendjemand? NEIN?
Auf 18. März 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3661708-1052463-pdo/document/VWS-WOO-08-1269343…) kommt die Realität endlich in ihrer ganzen Intensität zum Vorschein. "Inmiddels lopen we vast met alle aannames en schattingen die we doen om per doelgroep onderscheid te maken."
Lassen Sie mich das übersetzen: Wir stecken fest. Wir wissen es nicht mehr. Wir segeln blind. PANIK!!
Angst war bereits ein schlechter Ratgeber. Natürlich ist das auch Panik. Für einen weiteren Monat ist kein Bericht zu finden und dann ist es der 15. April 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3755967-1060180-pdo/document/VWS-WOO-08b-1350230…). Ich habe zuvor mehr über diesen äußerst wichtigen Zeitraum (April 2021) für das Impfprogramm geschrieben.
In früheren Berichten wurde mehrfach erwähnt, dass die Zeit zwischen der 1. und 2. Injektion von Pfizer eigentlich von 3 auf 6 Wochen verlängert werden sollte. Aus gesundheitlichen Gründen des Empfängers. Auch der Gesundheitsrat teilte diese Meinung. Dies wird in diesem Bericht dargelegt Der Minister würde diesen Rat nicht annehmen, wollen Die Verschiebung der Termine verursachte zu viele IT-Probleme. Also. IT zur Rettung, aber anders.
Auf die konkrete Frage, wie lange die Impfungen tatsächlich schützen, wird entschieden: "over de bescherming kunnen we op dit moment nog geen wetenschappelijk onderbouwde adviezen geven." Schade. Haben diese Impfstoffe tatsächlich gewirkt? Vielleicht können wir das besser machen @SteigstraHerman fragen?
Und Die Überwachung von Nebenwirkungen war mittlerweile zu einem riesigen Problem geworden.
"En n.a.v. het feit dat we in steeds meer Es entstehen schwierige Situationen. die (möglichen) Nebenwirkungen der Impfstoffe. Inwieweit sollten wir uns in dieser Gruppe auf Etiketteninformationen und Erkenntnisse aus der Wissenschaft (wie RIVM) verlassen und wann werden Sie dies tun? gesunder Menschenverstand gebruiken?"

Und, Wann wirst du deinen gesunden Menschenverstand einsetzen? Wann macht man das eigentlich? Wenn Ihr Informationsmanagement hinterherhinkt? In dem Moment, in dem die Sicherheitsfunktion gefährdet ist (z. B. einen Monat zuvor, siehe oben)? Wann, oh wann?
Wir müssen "oppassen dat het niet een mening wordt", stellt die Arbeitsgruppe fest. Keine Scheiße, Sherlock.
ALLE Mitteilungen über Covid-19 waren eine Meinung.
ALLES war einfach Glücksspiel.
ALLES.
Und dann: "CIMS is nog steeds niet bruikbaar. Het blijft een uiterst moeilijk om de dagelijkse vaccinatiecijfers te verzamelen. Op 09-04-2021 heeft het ministerie ons verzocht (via de DG) om de cijfers aan te passen. Op 13-04-2021 is daaruit een nieuwe rapportage voortgekomen. Dies geschah unter sehr hohem Druck und war ein unangenehmer Prozess. De verwachting is dat we de komende 6 maanden de gegevens zullen moeten schatten."
Ja joh, daar was je pas vier maanden mee bezig, met gokken, dus die zes maanden kunnen er ook nog wel bij.
"De minister [wil] exact weten hoeveel mensen gevaccineerd zijn. Dit kunnen wij alleen dagelijks aanleveren d.m.v. schattingen op basis van de geleverde vaccins. Daar zitten vele haken en ogen aan. [...] De monitoring van het vaccinatieprogramma kunnen we niet goed uitvoeren. [...] Dit is dramatisch."
"Het RIVM heeft meer dan een jaar geleden al gewaarschuwd voor deze problemen. [...] We kunnen eerlijk uitleggen wat de consequenties zijn van wat er nu gebeurt m.b.t. data en de onmogelijkheid tot monitoren. [...] Dit is allemaal gecommuniceerd met de opdrachtgever en in de verslagen van overleggen vastgelegd."
Dramatisch. We hebben hiervoor gewaarschuwd. Het ministerie wist er van. Het is via de WOO op te vragen.
HUGO WIST ER DUS VAN.
H U G O W I S T E R V A N.
Wat een enorme eikel is dat zeg.
Echt, luldebehanger.
(sorry, ik moest even denken aan de hartaanvallen die mijn oudste twee zonen kregen nadat ze door Hugo onder druk waren gezet om zich te laten vaccineren)
Een maand later, op 20 mei 2021 (https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3755967-1060180-pdo/document/VWS-WOO-08b-1349878…), vond ik het laatste beschikbare verslag (er moeten er nog tientallen meer zijn, wellicht zelfs honderden).
Het schatten van cijfers, de gemankeerde veiligheidsfunctie, het is inmiddels wat meer ingedaald bij de ambtenaren. Men is er wat rustiger onder geworden, zogezegd.
Zo schrijft men over de beschermingsduur van een vaccin "Inschatting is dat Pfizer en Moderna 12 maanden beschermen (zonder studie of data te hebben gezien). Dit lijkt optimistisch, wordt anekdotisch niet gehaald." Natte vinger werk, doe maar 12 maanden joh. Wie dan leeft, wie dan sterft.
"Aanname nu is dat vaccinatie beschermt tegen ernstige Covid. De circulatie van en besmetting met Covid daarna, kan het lichaam verder tot aanmaak van antistoffen aanzetten. Maar we weten niet of dit daadwerkelijk zo werkt."
Op 20 mei 2021 wist men binnen deze belangrijke werkgroep niet of de vaccins hielpen tegen een ernstige covid-19 infectie. Dat bleek dus niet uit de cijfers. Waar deden we het ook al weer voor?
Twee maanden later begon het injecteren van kinderen met een experimenteel medicijn waarover in de zes maanden daarvoor géén veiligheidsfunctie beschikbaar was geweest. Men gokte erop dat het wel goed zou komen.
Eind 2022 hadden we een oversterfte van 300 in de jonge leeftijd. Er waren er NUL dood aan covid-19. NUL.
Enfin. Sorry voor de lange post. Sorry voor het vloeken. Ik ben zo vreselijk pissed dat er geen duidelijke openbaarheid is geweest over de problemen die men had. Men had de handen gebonden, men was blind en doof voor alle signalen die er waren. Men heeft gegokt met de volksgezondheid in plaats van hun boerenverstand te gebruiken.
De volksgezondheid was en is in gevaar. In groot gevaar want het Ministerie van VWS heeft laten zien dat het de bewaking van de Volksgezondheid NIET AANKAN.
Hef ze op. Allemaal. Hef ze op. Stuur ze naar huis. Luister naar niets meer wat ze zeggen.
Want het is maar een mening.
Schrijven ze zelf.
(alles wat in deze post staat is geen mening. het is waar. en pijnlijk. vloeken mag in de comments. maar doe dat niet op de persoon, dat heb ik boven al gedaan)
De woo-documenten geven een ontluisterend beeld van wat die hotemetootjes zitten te doen in onze duurbetaalde instituten: hun rolletje in Het Systeem vervullen. Dit document spreekt compleet voor zichzelf. Ook ten hemel schreiend. Ik begin steeds beter te begrijpen hoe de Duitsers van 80 jaar geleden het hebben kunnen organiseren. Het 'woke' van de jaren dertig herleeft.


Hemeltergende onbenulligheid/ onverantwoordelijkheid van de verantwoordelijke mensen ;arrogante kletsmajoors die “ over ons gestelden”
En waar blijft een reactie van het Lareb en het daar werkende opperhoofd .
Helaas, helaas , een bevestiging van alles wat we al wisten.
En als je vaak genoeg een loopje hebt genomen met de waarheid mag je naar Zeeland om daar zegenrijk werk te verrichten.
Agnes Kant verdient inderdaad wat journalistieke aandacht.
Nou heb ik het Lareb niet echt gevolgd. Ik hoor tot de groep die de overheid al bij voorbaat niet vertrouwde. Al eerder hun schadelijke leugens meegemaakt.
Maar, het klopt toch, dat Agnes naar buiten toe zo lang mogelijk presenteerde dat er geen echt nare bijwerkingen waren (joh, beetje pijn in de arm, beetje koorts, niet miepen, pleister erop, klaar)?
Als het Lareb intern al rapporteerde over ernstige bijwerkingen en zij heeft uit politiek en carrieregewin haar mond gehouden; Is zij dan niet medeplichtig aan samenzwering met de dood tot gevolg?
Welke advokaat/rechter/journalist die bijna met pensioen gaat (want daarna ben je onherroepelijk je carriere kwijt) durft dit nader te onderzoeken?
Mijn medeleven voor alle betrokkenen! Sterkte, ziekte en ellende veroorzaken maar in mijn ogen is het nu nog gevaarlijker want het op orde brengen van alle systemen betekent nog meer controle, drang en dwang. Eerst de erkenning en het straffen van de mensen die hier verantwoordelijk voor waren en daarna pas werkende systemen optuigen met vrijheid en privacy waarborgen! Dus pas op want ze zullen het gerommel aangrijpen om mensen te overtuigen dat er één systeem moet komen bijvoorbeeld gekoppeld aan een creditcard-achtig paspoort 😱
Sterkte = Sterfte (helaas mee te maken in mijn gebroken familie zowel door de prikken als door de maatregelen).
“Ik begin steeds beter te begrijpen hoe de Duitsers van 80 jaar geleden het hebben kunnen organiseren. ”
google:
bonhoeffer von der dummheit
in het engels: bonhoeffer on stupidity
Als je dit leest lijkt het erop dat de start van de vaccinatiecampagne en de bijbehorende vaccinatie-administratie (CIMS) zeer amateuristisch is aangepakt. Maar was het wel zo amateuristisch? Het komt de autoriteiten toevallig wel heel goed uit dat de CIMS-administratie in het begin niet goed op gang wilde komen. Bejaarden die vlak na de eerste of tweede vaccinatie zijn overleden, zijn op deze manier nooit in de vaccinatiedatabase terecht gekomen. Doden hoefden immers niet in CIMS te worden geregistreerd. Met als gevolg dat ze in de oversterfte-statistieken onterecht als ongevaccineerd werden meegeteld.
En voila, op papier lijkt het vaccin dan ineens heel ‘veilig en effectief’. Dat komt even mooi uit.
Dit zogenaamde administratieve gepruts staat in schril contrast met de rest van het coronabeleid, vooral het communicatiebeleid. Dat was perfect georganiseerd en liep geheel synchroon met wat er in het buitenland gebeurde.
Ik heb zelf het gevoel dat er van meet af aan bewust op ingezet is om vaccinatieschade zoveel mogelijk te verdoezelen en uit beeld te houden. (Ik ben zelf één van de gedupeerden.)
Vaccinatie-slachtoffers werden op allerlei manieren de mond gesnoerd. Het waren klachten ná vaccinatie en niet dóór. Causaliteit was niet bewezen. Je kreeg geen medische hulp, want dat zou immers erkenning betekenen. Het werd psychisch genoemd of een nocebo-effect. Als je toch de publiciteit opzocht werd het direct geframed als nepnieuws en antivax. De media en de politiek werkten daar heel hard aan mee: “vaccinatieschade bestaat niet” zeiden de meesten. Zelfs vrienden en kennissen begonnen deze onzin na te praten.
De meeste vaccinatieslachtoffers zijn zo geïntimideerd dat ze het niet meer aandurven om in de publiciteit te treden. Je krijgt allerlei rotzooi over je heen. Bovendien krijg je het verwijt dat mede door jou de kindervaccinaties teruglopen.
pfffffff